Правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти

 

Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти

Загальні правила поведінки здобувачів освіти

1. Дисципліна і порядок у закладі освіти підтримуються на основі поваги людської гідності учнів, педагогів та інших працівників школи.

2. Застосування методів психологічного й фізичного насильства по відношенню до оточуючих не допускається.

3. Права й обов’язки учнів школи визначаються  Статутом навчального закладу, іншими передбаченими Статутом локальними актами.

4. Здобувачі освіти повинні виконувати Статут закладу освіти, сумлінно вчитися, дбайливо ставитися до майна, поважати честь і гідність інших учнів та працівників школи й дотримуватись внутрішнього розпорядку:

- дотримуватися розкладу занять (уроків, факультативів), не запізнюватися й не пропускати заняття без поважних причин;

- дотримуватись чистоти в школі й шкільному дворі;

- берегти шкільну будівлю, обладнання, майно;

- дбайливо ставитися до результатів праці інших людей і надавати посильну допомогу в прибиранні шкільних приміщень під час чергування по школі;

- підтримувати порядок і чистоту в приміщеннях школи: їдальнях, роздягальнях, туалеті та ін..;

- приділяти належну увагу своєму здоров’ю й здоров’ю оточуючих;

- брати участь у колективних творчих заходах класу й школи;

- приходити до закладу совіти завчасно до початку занять, чистими й охайними, знімати в гардеробі верхній одяг, займати своє робоче місце й готувати всі необхідні навчальні приналежності до уроку за розкладом.

5. Не  дозволяється приносити на територію школи з будь-якою метою й використовувати в будь-який спосіб зброю, вибухові, вогненебезпечні речовини, алкогольні напої, інші одурманюючі засоби й отрути.

6. Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри залишати територію школи в урочний час.

7. Вийти зі школи можна, лише пред’явивши записку від учителя чи медичного працівника черговому.

8. У разі пропуску занять до трьох днів учень повинен пред’явити  класному керівнику довідку або записку  від батьків ( осіб, які їх замінюють) про причини відсутності на заняттях.

9. Учень школи повинен проявляти повагу до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші – молодшим, хлопчики – дівчаткам.

10. Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь і гідність.

11. Здобувачі освіти бережуть майно, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти й порядку на території школи. У разі заподіяння здобувачем освіти умисного пошкодження майна школи його батьки ( особи, які їх замінюють) відшкодовують нанесену шкоду.

12. Учням у всіх випадках слід з повагою ставитись  до чужої власності. Книги, одяг та інші особисті речі, що знаходяться на території школи, належать їх власникам.

13. Учням, які знайшли втрачені або забуті ( на їхню думку) речі, пропонується передати знайдене черговому, який у свою чергу розміщує оголошення про загублені речі.

14. До учнів, які привласнили чужі особисті речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. Фізична конфронтація, залякування й знущання є неприпустимими формами поведінки.  Заклад освіти категорично  засуджує подібні спроби приниження, підпорядкування або маніпулювання людьми.

15. На уроках не дозволяється жувати жувальну гумку, вживати їжу чи напої, користуватися мобільним телефоном (грати, розмовляти, включати звук дзвінка) та навушниками.

16. Учень зобов’язаний виконувати домашні завдання.

17. На першу вимогу вчителя слід надавати щоденник.

18. Щодня  записувати домашнє завдання до щоденника.

19. Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, посібники, інструменти, письмове приладдя.

 

Поведінка на уроках.

1. Не спізнюватися на урок. Коли вчитель  входить до класу, учні підводяться, вітаючи вчителя.

2. Кожен учитель визначає правила поведінки учнів на своїх заняттях; ці правила не повинні принижувати гідність учня й суперечити Статуту школи.

3. Під час уроку не можна гомоніти, відволікатися самому й відволікати однокласників від занять сторонніми розмовами, іграми та іншими діями, що не стосуються уроку.

4. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен спитати дозволу педагога.

5. Якщо учень хоче поставити питання вчителю або відповісти на його запитання, він підносить руку.

6. Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.

7. Учень має право відстоювати свій погляд і свої переконання під час обговорення різних спірних і неоднозначних питань, дотримуючись коректної форми.

8. На уроках учні мають право користуватися шкільним інвентарем, ставитися до нього дбайливо й акуратно. Після заняття повертати його вчителеві.

9. Учні не повинні розмовляти на сторонні теми на уроках, бо вони цим порушують права інших на отримання необхідних знань.

Поведінка здобувачів освіти до початку, на перервах і після закінчення занять.

1. Під час перерви учень зобов’язаний:

- навести чистоту й порядок на своєму робочому місці;

- на прохання вчителя вийти з класу;

- виконувати вимоги чергового вчителя.

2. Час перерви – особистий час кожного учня. Він може його проводити на свій розсуд, проте не заважати іншим.

3. Під час перерви учні можуть вільно пересуватися школою, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися з метою безпеки ( горище, підвал, кухня ).

4. Черговий клас допомагає вчителям, які чергують стежити за дотриманням дисципліни під час перерви.

5. На перервах школярі можуть звернутися до свого класного керівника, чергового вчителя чи адміністратора за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.

Учням забороняється:

1. Під час перерв бігати сходами, поблизу віконних отворів і в інших місцях, не пристосованих для ігор.

2. Штовхати одне одного, кидатися предметами й застосовувати фізичну силу.

3. Вживати непристойні вирази й жести, галасувати, заважати відпочивати іншим.

4. Виходити зі школи без дозволу класного керівника або чергового адміністратора.

5. Курити.

6. Самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконні.

7. Приносити зброю ( у т.ч. ножі), вибухові, вогненебезпечні речовини, алкогольні напої, цигарки, наркотики та інші одурманюючі засоби.

8. Запізнюватись  на заняття.

9.Вчиняти залякування, знущання, приниження особистості, дискримінацію за національною або расовою ознакою на адресу всіх учасників освітнього процесу.

Обов’язки чергового класу

1. Чергування по школі здійснюється за допомогою учнів 8-11(12) класів.

2. Черговий носить бейдж.

3. Графік чергування по школі встановлюється заступником директора з виховної роботи спільно з класними керівниками 8-11(12) класів.

4.Учні чергового класу разом з класним керівником приходять до школи  о 7 годині 30 хвилин і йдуть додому  після останнього уроку по закладу освіти.

5. Чергові в їдальні чергують до 15.00.

6. Чергові учні допомагають молодшим школярам  переодягатися, на своїх постах  стежать за дотриманням дисципліни й порядку під час перерв, зауваження порушникам робляться в тактовній формі ( у разі непорозуміння звертаються до чергового вчителя, класного керівника по допомогу).

7. Надають необхідну допомогу в організації навчально-виховного процесу вчителям і адміністрації школи.

 

 

Поведінка учнів  у їдальні

1. Під час приймання їжі в їдальні учням слід дотримуватися правил етикету.

2. Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.

3. Не слід розмовляти.

4. Учні мають  прибрати за собою посуд після приймання їжі, поставити на місце стільці. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.

5. Забороняється приходити до їдальні у верхньому одязі.

6. Учні, які чергують у їдальні, допомагають персоналу накривати столи, прибирати посуд, витирають столи, розставляють на місце стільці.

 

Правила користування бібліотекою

1. Підручники обгорнути спеціальною обкладинкою.

2. Не загинати сторінки підручника, користуватися закладкою.

3. Не закладати в підручник ручку або олівець: від цього псується книжка.

4. Не писати й не малювати в підручниках: це суспільна власність.

5. Не брати підручник брудними руками й не читати його під час приймання їжі.

6. Класти підручник тільки на чистий стіл або парту.

7. За втрачену або зіпсовану книгу принести заміну або відшкодувати згідно з чинним законодавством.                                                                                                                                                                                                                                                                   

 Адміністрація ЗОШ І-ІІІ ступенів №1



Правила безпечної поведінки в мережі Інтернет


Користуйся можливостями!

Інтернет являє собою всесвітню інформаційну комп’ютерну мережу, що поєднує в єдине ціле безліч комп’ютерних мереж, що працюють за єдиними правилами. Інтернет не є комерційною організацією й нікому не належить. Користувачі Інтернету є практично у всіх країнах світу. Комп’ютери зв’язуються за допомогою ліній зв’язку. Для підключення лінії зв’язку до комп’ютерів використовуються спеціальні електронні пристрої (модеми), установлюються програми для спільної роботи. Комп’ютерна мережа – це об’єднання комп’ютерів, ліній зв’язку між ними й програм, що забезпечують обмін інформацією. До Інтернету мають доступ десятки мільйонів користувачів. Ріст і розвиток Інтернету триває, і на середину століття очікується значне збільшення ролі Інтернету у всіх інформаційних технологіях. Однією з переваг Інтернету є корисність. Обсяг інформації незрівнянно великий. Подання й зручність її сприйняття поки не можуть зрівнятися із книгами або телебаченням, але кількість і доступність інформації в мережі значно вища. Інтернет – джерело найбільш свіжої інформації. Проте з розширенням глобальної комп’ютерної мережі, збільшенням кількості доступної інформації й послуг виникає проблема перевірки та достовірності.

Електронна пошта (e-mail) – перший із сервісів Інтернет, найпоширеніший і найефективніший з них. Електронна пошта – типовий сервіс відкладеного читання (off-line). Ти відправляєш своє повідомлення, як правило, у вигляді звичайного тексту, а адресат одержує його на свій комп’ютер через певний проміжок часу, і читає твоє повідомлення тоді, коли йому буде зручно. До інтерактивних сервісів, що служать спілкуванню людей через Інтернет, відноситься ICQ. Користувачі, встановлюючи одну програму, можуть спілкуватися в реальному режимі (on line). Також дуже популярні чати. Користувачі приєднуються до одного з каналів – тематичних груп і беруть участь у розмові, що ведеться не голосом, а текстом.

Будь обережним!

В Інтернеті є, звичайно ж, своя небезпека. Сьогодні немає засобів впізнання особи, з якою спілкуєшся, тому важко перевірити інформацію щодо співрозмовника. Є дуже багато випадків, коли себе видають за інших, приписуючи собі гарну зовнішність, риси характеру, захоплення тощо. Подумай, чи хотів би ти спілкуватися з нещирою людиною?

Скористайся правилами, які допоможуть безпечно працювати в Інтернеті.

  • Пам’ятай, що в Інтернеті ти спілкуєшся з людиною
  • Постав себе на місце людини, з якою говориш.
  • Відстоюй свою точку зору, але не ображай своїх співрозмовників.
  • Коли ти використовуєш телекомунікації, то маєш справу з екраном комп’ютера. Ти не можеш жестикулювати, змінювати тон і вираз обличчя тощо. Твій вираз обличчя не має ніякого значення. Слова, тільки слова – це все, що бачить твій співрозмовник. Коли спілкуєшся по Інтернету, можна дуже легко помилитися в тлумаченні слів свого співрозмовника. Коли ти зв’язуєшся з ким-небудь, пам’ятай, що твої слова фіксуються.
  • Дотримуйся етики спілкування.
  • Поважай час і можливості інших. Існує стереотип, що сьогодні в людей залишається усе менше часу, і створення нових пристроїв дозволяє заощадити час. Коли ти надсилаєш електронну пошту або спілкуєшся в Інтернеті, ти фактично претендуєш на чийсь час. І тоді ти відповідаєш за те, щоб адресат не витратив цей час марно.
  • Не давай ніякої особистої інформації (адресу, номер телефону, номер школи, місце роботи, опис квартири тощо).
  • Не надсилай свої фотокартки незнайомим особам.
  • Отримавши інформацію, яка змусить почуватися некомфортно, припини розмову та повідом про це людям, яким ти довіряєш.
  • Не відправляти свою фотокартку чи фотокартки родичів.
  • Не здійснювати фінансові операції через мережу Інтернет без нагляду дорослих.
  • Не погоджуватись на зустрічі з незнайомими людьми, чи здійснювати це лише в громадських місцях та в присутності батьків чи когось з дорослих.
  • Повідомляти батьків, старших друзів у разі отримання інформації, що змусить почуватись некомфортно чи має характер залякування.

Мої правила безпечної поведінки в Інтернеті.

  • Я не надаватиму ніякої особистої інформації (ім’я, вік, адресу, номер телефону, номер школи, місце роботи) без згоди дорослих.
  • Якщо я отримаю інформацію, яка примусить мене почуватися некомфортно, я одразу розповім своїм близьким або вчителю. Мої опікуни знають усіх, з ким я спілкуюсь в Інтернеті.
  • Я ніколи не погоджусь зустрітися з тим, з ким я познайомився в Інтернеті, без попередньої згоди старших. Якщо я буду зустрічатися, то це буде людне місце, і я запрошу кого-небудь зі знайомих мені людей.
  • Я ніколи не вишлю свої фото людині, з якою я познайомився через Інтернет, не порадившись з дорослими.
  • Я не буду відповідати на листи чи прохання, які викликають почуття дискомфорту або сорому.

Пам’ятай! Спілкування через Інтернет ніколи не замінить живого спілкування з друзями!

Небезпеки, з якими може стикнутися дитина чи підліток в Інтернеті.

  1. Доступ до сайтів, що не призначені для перегляду дітьми. Часто дитина може знайти матеріали чи сюжети, які зображають насильство, провокуючи тим самим почуття ненависті та люті у дітей; також небезпека надходить із сайтів, чатів, систем миттєвих повідомлень. Також часто велика кількість сторінок, що не відносяться до змісту обраної теми, відображаються у вигляді додатково спливаючого вікна, що нерідко містять, наприклад, порнографію.
  2. Контакти з незнайомими людьми через чати, системи миттєвих повідомлень, електронну пошту. На даний час збільшується кількість людей, які використовують подібні методи знайомств не з добрих намірів, а для того, щоб дізнатися у дитини інформацію особистого характеру про неї та її сім’ю. Оскільки реєстрація в Інтернеті проходить анонімно, часто під виглядом 12-тирічної дівчинки може ховатися 40-річний чоловік. Часто такі особи мають психічні відхилення, що може спричинити моральну шкоду дитині через Інтернет, а, інколи, в приватній зустрічі, і фізичну.
  3. Надання інформації особистого (конфіденційного) характеру. Дитину можуть умовити надати інформацію про себе, таку як ім’я, прізвище, адреса, вік, фотокартка та ін., та про членів своєї сім’ї. Навіть якщо подібна інформація запитується джерелом, що заслуговує на довіру (організація, навчальний центр) такі дані мають надаватися дитиною лише за згодою батьків, чи інших дорослих.
  4. Проблеми технологічного характеру. Незнання дитини може призвести до неусвідомленого завантаження файла чи небезпечного коду, що призведе до потрапляння комп’ютерного вірусу.
  5. Питання, пов’язані з покупками та фінансовими витратами. В мережі Інтернет можна зробити масу приємних он-лайн покупок. Тому дивлячись з кута нашої проблеми це означає, що дитина може зробити покупку без відома дорослих.

Звичайно відповідальність за безпеку дітей в глобальній мережі головним чином лежить на батьках. Перед дозволом дітям входити в мережу Інтернет варто встановити деякі правила, з якими має погодитися і ваша дитина. Ось декілька початкових рекомендацій, як зробити відвідування Інтернету для дітей повністю безпечним.

Правила користування Інтернетом для дітей та підлітків:

  1. Відвідуйте мережу разом з дітьми та закликайте дітей розповідати про свій досвід користування Інтернетом.
  2. Привчіть дитину розповідати вам про все, що їх турбує в Інтернеті.
  3. Якщо діти спілкуються в чатах, використовують програми миттєвого обміну повідомленнями, грають в он-лайн ігри чи використовують інші програми, що потребують реєстраційного імені, допоможіть дитині вибрати програму і переконайтесь, що вони не містять ніякої особової інформації.
  4. Наполягайте на тому, щоб діти ніколи не надавали свою адресу, номер телефону або іншу особисту інформацію незнайомим людям.
  5. Поясніть дітям, що різниця між правильним та неправильним однакова: як в Інтернеті, так і в реальному житті.
  6. Навчіть дітей поважати інших в Інтернеті. Переконайтесь, що вони знають про те, що правила гарної поведінки діють всюди – навіть у віртуальному світі.
  7. Наполягайте на тому, щоб діти поважали власність інших в Інтернеті. Поясніть, що незаконне копіювання чужої роботи – музики, комп’ютерних ігор та інших програм є крадіжкою.
  8. Поясніть дітям, що їм не варто зустрічатися з людьми, з якими вони познайомилися в Інтернеті. Поясніть, що ці люди насправді можуть бути не тими за кого вони себе видають.
  9. Поясніть дітям, що не все, що вони бачать в Інтернеті чи про що читають – є правдою. Привчіть їх запитувати у вас, якщо вони в чомусь не впевнені.
  10. Контролюйте роботу дітей в Інтернеті за допомогою сучасних програм. Вони допоможуть відфільтровувати шкідливий вміст, визначити, на які сайти дитина заходить та що вона на них робить.
  11. Перш за все, потрібно поговорити зі своїми батьками, щоб дізнатися про правила користування Інтернетом, включаючи те, «куди я можу заходити, що я можу робити, коли я можу виходити в он-лайн і як довго я можу перебувати в он-лайні»


 

 


1 коментар:

  1. финансовое восстановление с помощью Бенджамина Ли. электронная почта: 247officedept@gmail.com это его адрес электронной почты, а это его номер в WhatsApp + 1-989-394-3740. Я Леонардо Хьюго, агроном, который смог возродить умирающее производство кормов для скота с помощью милостивого кредитора, известного как Бенджамин Бриэль Ли, кредитный офицер. Я хочу, чтобы вы знали, что его служение - это подходящее место для вас, чтобы решить все ваши финансовые проблемы, потому что я живое свидетельство, и я не могу просто держать это при себе, когда другие ищут способ получить финансовую поддержку. Я хочу, чтобы вы все связались с этим посланным богом кредитором, используя указанные данные, чтобы стать участником этой прекрасной возможности, а также они работают с хорошим / уважаемым банком, который без задержки переводит деньги на мой счет.

    ВідповістиВидалити