МАН – це великий простір для творчості
Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України є одним із провідних заходів МАН. Основними завданнями конкурсу є виявлення і підтримка обдарованих дітей, залучення інтелектуально й творчо обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької та експериментальної роботи, формування активної громадянської позиції учнів, виховання в них самостійності, наполегливості, вміння формувати й обстоювати власну думку.
Щороку учні Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 беруть участь у відбірному І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України. За результатами проведення І (районного) етапу переможцями в секціях «Всесвітня історія» та «Історія України» стали учениці 11 класу Ірина Сазонова та Єлизавета Селіванова. Їх науковими керівниками є вчителі історії вищої категорії, вчителі-методисти Риженко Л.Г. і Нартова С.М.
У своєму дослідженні про діяльність першого президента Турецької Республіки М.Кемаля (Ататюрка) Сазонова І. наголосила, що «турецька модель» побудови незалежної держави від Ататюрка є цікавим прикладом для модернізації українського суспільства. Селіванова Є., простеживши на місцевому матеріалі тему «Зміни у психології населення під час Голодомору 1932-1933 рр.», дійшла до висновків, що ця сумна сторінка в новітній історії України вплинула на наступні покоління українців, а спогади свідків Голодомору є розкриттям злочинів комуністичного режиму.
До¬сяг¬нен¬ня в МАН – це результат три¬валої роботи наших педагогів і талановитих вихованців. Впевнений, що наші учні стануть вільними творчими осо¬бис¬тос¬тями, справжніми гро¬мадянами Ук¬раїни, які розуміють, що силою власного інте¬лек¬ту мож¬на досяг¬нути осо¬бис¬того успіху і успіху країни.
Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України є одним із провідних заходів МАН. Основними завданнями конкурсу є виявлення і підтримка обдарованих дітей, залучення інтелектуально й творчо обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької та експериментальної роботи, формування активної громадянської позиції учнів, виховання в них самостійності, наполегливості, вміння формувати й обстоювати власну думку.
Щороку учні Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 беруть участь у відбірному І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України. За результатами проведення І (районного) етапу переможцями в секціях «Всесвітня історія» та «Історія України» стали учениці 11 класу Ірина Сазонова та Єлизавета Селіванова. Їх науковими керівниками є вчителі історії вищої категорії, вчителі-методисти Риженко Л.Г. і Нартова С.М.
У своєму дослідженні про діяльність першого президента Турецької Республіки М.Кемаля (Ататюрка) Сазонова І. наголосила, що «турецька модель» побудови незалежної держави від Ататюрка є цікавим прикладом для модернізації українського суспільства. Селіванова Є., простеживши на місцевому матеріалі тему «Зміни у психології населення під час Голодомору 1932-1933 рр.», дійшла до висновків, що ця сумна сторінка в новітній історії України вплинула на наступні покоління українців, а спогади свідків Голодомору є розкриттям злочинів комуністичного режиму.
До¬сяг¬нен¬ня в МАН – це результат три¬валої роботи наших педагогів і талановитих вихованців. Впевнений, що наші учні стануть вільними творчими осо¬бис¬тос¬тями, справжніми гро¬мадянами Ук¬раїни, які розуміють, що силою власного інте¬лек¬ту мож¬на досяг¬нути осо¬бис¬того успіху і успіху країни.
9 февраля 2018 г. в МОЦТКЕ УМ, Миколаїв
Виступ на педагогічний раді вчителя хімії, керівника науково-дослідницької роботи Воробйової Н.О.
Голова ШМО суспільно-природничих дисциплін, вчитель хімії Воробйова Н.О.
виступила на педагогічній раді з питання «Залучення учнів до
науково-дослідницької роботи».
Вчитель наголосила,
що завдання наукового керівника методично формувати дослідницькі навички,
здійснюючи постійний контроль за виконанням науково-дослідницької роботи,
аналізувати, виправляти помилки, визначати ефективніші шляхи виконання роботи.
Наталія Олексіївна презентувала практичну частину науково-дослідницької роботи учня
11 класу Козака Євгена. Учень спробував себе у науковому пошуку,
побачив результативність власного дослідження, набувши власної наукової
компетенції. Організація науково-дослідницької роботи школярів повинна бути
цілеспрямованою взаємодією вчителя і учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар