Дистанційне та змішане навчання

 

Матеріали для використання під час 

дистанційного навчання!

Батькам і учням

1.    Online система дистанційної підтримки навчання у школах, ліцеях та гімназіях України: https://disted.edu.vn.ua містить навчальний матеріал біля 12000 уроків з різних предметів шкільної програми з 1 по 11 клас.

2.    https://test.edu.vn.ua - система контролю знань (потрібна реєстрація учителя та учнів)

3.    http://www.osvitaua.com/youpub/ - сайт видавництва, містить навчальні ресурси

4.    https://www.youtube.com/channel/UCMIVE71tHEUDkuw8tPxtzSQ - «Цікава наука»

5.     https://phet.colorado.edu/uk/simulations/category/physics-  досліди з фізики

6.    https://besmart.study/ — онлайн-платформа підготовки до ЗНО

7.    https://prometheus.org.ua/zno/ — за посиланням курси підготовки до ЗНО

8.    https://www.ed-era.com/zno/   - студія он-лайн освіти

9.    https://cutt.ly/FtsrQTt — ютуб-канал вчителя фізики Павла Віктора

10.  https://ilearn.org.ua/ — Проект дистанційної освіти від «Освіторії»

11.  Https://erudyt.net/novini/novini-shkilnoi-osviti/videouroky-dlia-2-3-4-ta-9-10-i-11-klasiv-rozklad.html?fbclid=iwar30tmp2yp84hh5eyhf0m3l6cdv7-o_7vh0uxewpdwfxbihlk-nnjz2eoia – відеоуроки 

12. Як організувати навчання дитини під час карантину (10 порад батькам) https://www.schoollife.org.ua/yak-organizuvaty-navchannya-dytyny-pid-chas-karantynu-10-porad-batkam/

13. Дистанційне навчання на телебаченні – канал “Рада” та МОН транслюватимуть відеоуроки https://nus.org.ua/articles/dystantsijne-navchannya-po-televizori-kanal-rada-ta-mon-translyuvatymut-videouroky/?fbclid=IwAR1PRP5S2pzjnU9vco2tTa69F8lQqy86t5q-i3rWjz1bx6Jpt2BMCNFHQcw

14. 10 найкращих фільмів для дітей, що пояснюють складні питання просто https://mini-rivne.com/filmu-dla-ditej/?fbclid=IwAR1C3KozVRkY7rFuAOSftzHTds5ZLO9Ox4JhNaCdFyJYUrMnXaiT9_c9DqY#.Xmv3FYtT8ps.facebook

15. Українська мова, тести https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova?fbclid=iwar16vhtyag9zgaxhdbqqivqs88onvotc_xgypqnjok-b-bcixmlpz7hm9wa#itemtitle

16. Безліч он-лайн вправ з різних предметів Https://miyklas.com.ua/p?fbclid=iwar2ejfpejjjqm8eszpmaixdpfj4104eewxrwncjwwubrdowvcqggsn2hgjm

17. Фізика, математика дистанційно ТОП 10 ресурсів https://educationpakhomova.blogspot.com/2020/03/10.html?fbclid=IwAR0Po52jLi05k72bxf1HD-SH-VGq9zeQhTnMUYoyqHigrDQwjsgXhIrEYkk

18.  Відеоуроки https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons?fbclid=iwar0ovxqypbrjkyku9twsppmipc4cptudzwvrnxs5myayrmexbulgwz8mqpa

19.  Платформа для вивчення математики https://gioschool.com/?fbclid=IwAR1-zITQ9L760ifwWdxnvMTn_-BEbRdiuQm9JWA65o3E2seBlvmF9YvXCNg

20. Відеоуроки з математики https://www.youtube.com/channel/uc7kg-tw9agv9phffhbdnidw?fbclid=iwar0rgoggfwpnz3dtliextkds92yj9gsqq7735lrlbspowaea9hz5htpjcnq

21.  Логіка для дітей і дорослих https://logiclike.com/uk/start?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=ukraine&fbclid=iwar0uvcot_zeyer4sguh6i-p7qpl9seyxudi-o7al1bqtbhneu4e8qpisu1y#/start

22.  Он-лайн уроки https://www.youtube.com/channel/ucugp2jthik6cdfxs1gbeogg

23.  10 сайтів для школярів, які пояснюють уроки https://mini-rivne.com/cikavi-saitu-dla-skolariv/?fbclid=IwAR36uqtX0KFszJGFWeKOBi0sErEwNCgfiAorXdpR-NK8HUPw14cewomDthQ

24.  На карантине с пользой: 50 полезных сайтов для детей https://vesti.ua/strana/na-karantine-s-polzoj-50-poleznyh-sajtov-dlya-detej?utm_source=fb&utm_medium=social&utm_campaign=nv&fbclid=IwAR2O1GggxEApPLL3tjp-z2xroJKsVE9lwuwHfP9SwGo0_XlzdirYvwY46DA

25.  63 відео за мотивами творів української літератури до ЗНО 2020 https://osvitanova.com.ua/posts/3076-62-video-za-motyvamy-tvoriv-ukrainskoi-literatury-do-zno-2020?fbclid=IwAR0n88sVlTl0shfWyLjFibkDiazmnSbJoTBWxV0c-QNZYtxUkBEdBUek5hs

26.  ПІДГОТОВКА ДО ДПА (4 клас). МАТЕМАТИКА https://www.youtube.com/watch?v=lLWQzl0Yka0&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3DZkdqRg2tudfia9b8Z6VzZwZh9vxgKFUl93ukmqUfS2GxTY0cCX4Nz5A

27.  Цікаво знати: 25 вражаючих фактів про тварин, які здивують https://mamabook.com.ua/cikavo-znatu-25-faktiv-pro-tvarun/

28.  До уваги 9-тикласників: аудіодиктанти для підготовки до ДПА https://svitlanashev.blogspot.com/2017/10/9_20.html?spref=fb&m=1&fbclid=IwAR1S8aUkiobtxzpTpgvVNoVcR6biSxVVK52aSJBeE9oCOPzHobH6laWihLU

29.  Віртуальна школа «ранок» https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/

30.  8 варіантів незабутньої віртуальної екскурсії https://naurok.com.ua/post/8-variantiv-nezabutno-virtualno-ekskursi?fbclid=IwAR2KFBy-5oPhjPMH6YXih8zL-rMbmNU2nHOTExiAVH26bbq9pzymJRJd6MI

31. Відеоуроки https://mariupolskoe.tv/programs/view/onlajnuroki?fbclid=IwAR3JGYnU7gtR9xd6Trrx8Gcah6kND9qFCpq0mDd-PorgW28WvOo0xnOmi1I

Вчителям

1.     Платформи для дистанційного навчання ClassDojo, Google Classroom, група у Viber чи Facebook,  https://smls.com.ua, Trello, miyklas.com.u

2. Корисні посилання:

Домашнє завдання з фізичної культури та захисту Вітчизни на період карантину https://kovalskiyvv.blogspot.com/2020/03/blog-post.html?spref=fb&fbclid=IwAR0c21XlJHMgHnHWBeCQJF_MDDJFo_s8a_ZqEIN8O9_1AijYMEuodbY86V4

3. Для проведення вебінарів:

1) https://www.youtube.com/watch?v=6Cf0U_HuBvI&feature=share&fbclid=IwAR3x9V5Xemc8VwX8xUaR7yV4iAu_-he9JF-6gWcXe0VJn3MBswvJaW3LYv8,

2) https://www.youtube.com/watch?v=hIAR-HHqlKs&feature=share&fbclid=IwAR1MuP-seLTP1FYugLrr1EvmE2gPS6Kc_qs7nIp7OxVGuVkBLNNjMfdZy9k,

3) https://www.youtube.com/watch?v=JZwvdo-61ak&feature=share&fbclid=IwAR2Fo24hgaZruD_Y8pI1ccPgUtIQk3jw68kgOliTYvHoqNeKXdcIWorBUeI,

4) https://www.youtube.com/watch?v=PjUxFNjugno&feature=share&fbclid=IwAR0rIdNE9ccCtgpGHCACMrUgXPlEGYw55xZqrgJzSEC5l1Y5MGaYvkzW2eg

5) https://www.youtube.com/watch?v=MdKHiBTVyek&feature=share&fbclid=IwAR2sOcJzf52AuNLERbKxHuKA_bajNBhupi2wzaEkH3ZzcgLgU_dCe9QBbUU

4.Система контролю знань

 

 Нормативна база

РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із застосуванням технологій дистанційного навчання під час карантину

 

Дистанційне навчання може бути організовано в асинхронному (учасники взаємодіють між собою із затримкою в часі, застосовуючи при цьому електронну пошту, форум, соціальні мережі тощо) та синхронному (учасники одночасно перебувають у системі дистанційного навчання та/або беруть участь у вебінари, відеоконференції, семінарі, чаті тощо) режимах.

Асинхронний режим доречно використовувати під час організації «змішаного навчання», коли очні заняття поєднуються з самостійною роботою в дистанційному режимі. Під час карантину неможливість проведення очних занять ускладнює цей процес. Тому навіть під час запровадження асинхронного режиму вчителям слід продумати спосіб пояснення навчального матеріалу учням (відеозаписи, опорні схеми,  інтерактивні презентації тощо) та організацію зворотного зв’язку.

 

Варіанти організації дистанційного навчання учнів в асинхронному режимі: 

1.                Із використанням електронної пошти. Учитель надсилає учням на їх електронні скриньки навчальні матеріали та/або посилання на навчальні онлайн-ресурси, завдання;  учні опрацьовують самостійно матеріали та виконують завдання, виконані завдання надсилають на електронну скриньку вчителю. 

2.                Із використанням Диску Google (Dropbox та інших хмарних сховищ). Учитель створює папку для учнів із навчальними матеріалами та завданнями, учні самостійно опрацьовують матеріали, виконують завдання та  розміщують їх у тій же папці.

3.                Із використанням соціальних мереж / месенджерів. Учитель створює групу в соціальній мережі/месенджері (Facebook, Viber, Telegram тощо) з обмеженим доступом, розміщує в групі навчальні матеріали та/або посилання на навчальні онлайн-ресурси, завдання. Також у групі можна проводити опитування учасників групи.

4.                Із використанням сайту/блогу/віртуальної дошки тощо. Учитель розміщує навчальні матеріали та/або посилання на навчальні онлайн-ресурси, завдання для учнів на власному (шкільному) сайті або блозі, віртуальній дошці або інтерактивному плакаті (Padlet, Lino, ThingLink, Genial.ly тощо), учні  самостійно опрацьовують матеріали, виконують завдання та надсилають їх на електронну пошту вчителя або прикріплюють у коментарях до посту, розміщують відповіді/посилання на виконані завдання на віртуальній дошці, відповіді в тестових системах тощо. 

 

 

 

Варіанти організації дистанційного навчання учнів в синхронному режимі:

1.                Використання платформи дистанційного навчання (Moodle, Google Classroom та інші). Учитель створює дистанційний курс (клас), реєструє учнів у курсі (або надає їм код приєднання до класу Google Classroom). У створеному дистанційному курсі вчитель розміщує текстові матеріали, презентації, відеозаписи, завдання, посилання на інші освітні ресурси. Учні ознайомлюються з навчальними матеріалами, виконують завдання та завантажують їх до системи дистанційного навчання. Учитель перевіряє, оцінює виконання завдань учнями, пише відповідні коментарі до робіт. 

Застосування платформ дистанційного навчання є доречним для організації дистанційного та індивідуального навчання в закладах освіти і в асинхронному режимі.

2. Проведення вебінарів, відеоконференцій (BigBlueButton, Google Hangouts, YouTube та інші). Учитель створює обліковий запис у відповідному сервісі, планує трансляцію та надсилає посилання на заплановану трансляцію учням на електронні скриньки. Під час трансляції вчитель може демонструвати  дошку, записувати, малювати на ній, надавати можливість дій учням (якщо це дозволяє сервіс).

3. Проведення чатів – спілкування користувачів мережі в режимі реального часу через інтернет-месенджери, також можливість проведення чатів є в пошті Gmail. Найпоширенішими на сьогодні є Viber, Messenger, Telegram, WhatsApp.

4. Використання спільних документів Google (документів, презентацій, таблиць, малюнків тощо) дозволяє організувати роботу в режимі реального часу. Учні можуть як створювати документи разом (записувати відповіді, думки, записувати формули, створювати разом слайди тощо) так і коментувати їх. Цей інструмент можна використовувати як в асинхронному режимі, так і в синхронному.

 

Під час планування та підготовці уроку вчитель може застосовувати такий інструментарій:

1. Google документи, презентації, таблиці, малюнки тощо: учителі разом з учнями можуть створювати і спільно використовувати документи, презентації, електронні таблиці, а також залишати коментарі.

2. Програма для створення скріншотів, записів відео дозволяють учителям робити скріншоти у вигляді зображень, редагувати їх і обмінюватися ними, записувати відеоуроки.

3. Сервіси для створення хмари слів, створення інтерактивних вправ, ребусів, інфографіки, кросвордів урізноманітнять  завдання до уроків.

 

 

4. Віртуальні дошки дозволяють зібрати в одному місці різноманітні ресурси до уроку та надати можливість учням залишати свої відповіді, посилання на виконані завдання.

 

Під проведення уроку вчитель може застосовувати такий  інструментарій:

1. Google документи, презентації, таблиці, малюнки: для організації спільної роботи, обговорення певної теми.

2. Сервіси для проведення відеоконференцій, вебінарів для проведення відеоуроків.

3. Віртуальні дошки для доступу до матеріалів уроку та забезпечення зворотного зв’язку.

4. Google форми, онлайн-тести, опитування в групах/месенджері для забезпечення зворотного зв’язку та проведення контролю.

 

Перелік онлайн-ресурсів для використання під час карантину можна знайти за посиланням: https://cutt.ly/YtcKTiN .

Дистанційне навчання в закладах освіти регламентується наказом Міністерства освіти і науки України від 25 квітня 2013 року № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання».

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 16 березня 2020 року № 1/9-160 «Щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину», на підставі підпункту 4.2 Положення про дистанційне навчання заклади освіти під час карантину організовують освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання.  При цьому немає необхідності переведення учнів на дистанційну форму навчання. Вимоги до організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання зазначені в підпунктах 2.10, 4.3, 5.3.

 

                 Презентація: "Сервіси для дистанційного навчання"                                       https://drive.google.com/file/d/1cpWeqNbdoZvuEJYZO296zixkiyJJ072J/view?usp=sharing          

                            ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Снігурівської міської ради Миколаївської області

(Схвалено Протоколом засідання педагогічної ради від 28.08.2020 р. № 1, зі змінами від 23.10.2020, протокол педагогічної ради №5 )

 

Дане положення розроблено на основі:

Положення про дистанційне навчання (Наказ МОН України від 08.09.2020 №1115).

Листа МОН України від 02.11.2020 №1/9-609  «Щодо організації дистанційного навчання»

Листа МОН України від 11.03.2020 №1/9-154 “Про карантин” 

Наказу МОН України  від 16.03.2020 №460 “Про організаційні заходи для запобігання поширенню короновірусу COVID 19” 

Листа МОН України від 23.03.2020 №1/9-173 “Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину” 

 

І. Загальні положення

1.1. Це Положення визначає основні засади організації та запровадження дистанційного навчання.

1.2. Під дистанційним навчанням розуміється індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

1.3. У цьому Положенні терміни і поняття вживаються у таких значеннях:

асинхронний режим - взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою у часі, застосовуючи при цьому електронну пошту, форум, соціальні мережі тощо;

веб-ресурси навчальних дисциплін (програм), у тому числі дистанційні курси, - систематизоване зібрання інформації та засобів навчально-методичного характеру, необхідних для засвоєння навчальних дисциплін (програм), яке доступне через Інтернет (локальну мережу) за допомогою веб-браузера та/або інших доступних користувачеві програмних засобів;

веб-середовище дистанційного навчання - системно організована сукупність веб-ресурсів навчальних дисциплін (програм), програмного забезпечення управління веб-ресурсами, засобів взаємодії суб’єктів дистанційного навчання та управління дистанційним навчанням;

інформаційно-комунікаційні технології дистанційного навчання - технології створення, накопичення, зберігання та доступу до веб-ресурсів (електронних ресурсів) навчальних дисциплін (програм), а також забезпечення організації і супроводу навчального процесу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та засобів інформаційно-комунікаційного зв’язку, у тому числі Інтернету;

синхронний режим - взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники одночасно перебувають у веб-середовищі дистанційного навчання (чат, аудіо-, відеоконференції, соціальні мережі тощо);

система управління веб-ресурсами навчальних дисциплін (програм) - програмне забезпечення для створення, збереження, накопичення та передачі веб-ресурсів, а також для забезпечення авторизованого доступу суб’єктів дистанційного навчання до цих веб-ресурсів;

система управління дистанційним навчанням - програмне забезпечення, призначене для організації навчального процесу та контролю за навчанням через Інтернет та/або локальну мережу;

суб’єкти дистанційного навчання - особи, які навчаються та особи, які забезпечують навчальний процес за дистанційною формою навчання (педагогічні працівники);

технології дистанційного навчання - комплекс освітніх технологій, включаючи психолого-педагогічні та інформаційно-комунікаційні, що надають можливість реалізувати процес дистанційного навчання у навчальних закладах.

ІІ. Реалізація дистанційного навчання

2.1. Дистанційне навчання реалізовується шляхом:

використання технологій дистанційного навчання для забезпечення навчання в різних формах.

Дистанційна форма навчання у ЗНЗ запроваджується відповідно до рішення педагогічної ради, погодженого з органом управління освітою, у сфері управління якого перебуває відповідний навчальний заклад

Дистанційне навчання організовується відповідно до робочих навчальних планів ЗНЗ, що затверджуються наказом керівника ЗНЗ за погодженням з органом управління освітою.

Технології дистанційного навчання можуть використовуватись ЗНЗ при проведенні занять через мережу Інтернет під час карантину

ІІІ. Особливості організації освітнього процесу за дистанційною формою навчання

Основними видами навчальних занять за дистанційною формою навчання є: лекція, семінар, урок, практичні заняття, лабораторні заняття, консультації та інші.

3.3. Лекція, консультація, семінар, урок проводяться дистанційно у синхронному або асинхронному режимі відповідно до навчального плану.

3.4. Отримання навчальних матеріалів, спілкування між суб’єктами дистанційного навчання під час навчальних занять, що проводяться дистанційно, забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації у синхронному або асинхронному режимі.

3.5. Практичне заняття, яке передбачає виконання практичних (контрольних) робіт, відбувається дистанційно в асинхронному режимі. Окремі практичні завдання можуть виконуватись у синхронному режимі, що визначається робочою програмою навчальної дисципліни.

3.6. Лабораторне заняття проводиться очно у спеціально обладнаних навчальних лабораторіях або дистанційно з використанням відповідних віртуальних тренажерів і лабораторій.

3.7. До інших видів навчальних занять при здійсненні навчального процесу можуть відноситись ділові ігри, виконання проектів у групах тощо. Ці види навчальних занять можуть проводитись очно або дистанційно у синхронному або асинхронному режимі, що визначається робочою програмою навчальної дисципліни.

Забезпечення дистанційного навчання включає:

відео- та аудіозаписи лекцій, семінарів тощо;

мультимедійні лекційні матеріали;

термінологічні словники;

практичні завдання із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;

віртуальні лабораторні роботи із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;

віртуальні тренажери із методичними рекомендаціями щодо їх використання;

пакети тестових завдань для проведення контрольних заходів, тестування із автоматизованою перевіркою результатів, тестування із перевіркою викладачем;

ділові ігри із методичними рекомендаціями щодо їх використання;

електронні бібліотеки чи посилання на них;

бібліографії;

дистанційний курс, що об’єднує зазначені вище веб-ресурси навчальної дисципліни (програми) єдиним педагогічним сценарієм;

інші ресурси навчального призначення.

Для забезпечення дистанційного навчання Снігурівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 використовує  портал «NZ.UA». Це — публічний сайт для всix учасників освітнього процесу: учнів, батьків, вчителів та працівників освіти. Основні можливості порталу – це ведення електронного обліку відвідуваності, класних журналів, учнівських щоденників, публікація новин, створення сайту закладу, перегляд розкладу та інформації про школу, статистичні вибірки з внесених даних, зручне спілкування та обмін інформацією між усіма учасниками освітнього процесу. Також завдання для учнів та відповіді на них може створювати власні веб-ресурси або використовувати інші веб-ресурси.

В умовах карантину вчителі працюють з учнями, що перебувають удома, шляхом використання технологій дистанційного навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей закладу освіти. 3 урахуванням надзвичайної ситуації та загальнодержавних протиепідеміологічних заходів, а також в рамках реалізації права на автономію адміністрація закладу може запропонувати різні підходи щодо організації та обліку реалізації освітнього процесу, у тому числі здійсненого з використанням дистанційних технологій, коли вчитель знаходиться поза межами закладу освіти. Тобто адміністрація закладу освіти організовує, координує та здійснює контроль за виконанням вчителями освітніх програм.

Наприклад, для здійснення обміну навчальними матеріалами можуть застосовуватися будь-які пристрої та інструменти, зокрема мобільний телефон, за допомогою якого можна організувати спільноту в соціальних мережах, мобільних додатках. Матеріали можна надсилати електронною поштою, розміщувати на вебсайті закладу загальної середньої освіти, зокрема відео-уроки або гіперпосилання на них.

Автономію вчителя має бути забезпечено академічною свободою, включаючи свободу вільного вибору форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, з метою впровадженням авторських методик із використанням технологій дистанційного навчання.

Робочі години вчителя, який забезпечує дистанційне навчання учнів обліковувати (рахувати) відповідно до навчального навантаження вчителя та розкладу навчальних занять у закладі загальної середньої освіти.

Розклад занять та робочий час вчителя в дистанційному режимі є максимально наближеним до розкладів навчальних занять та поточного режиму роботи закладу освіти.

Враховуючи те, що забезпечити виставлення оцінок та фіксації тем у журналі на паперових носіях за безпосередньої присутності учнів в режимі карантину не є можливим, виставлення оцінок та зазначення тем слід здійснювати відповідно до безпосередньо проведених навчальних занять у дистанційному режимі через електронні журнали та щоденники.

У класному журналі із зазначенням певної дати фіксуються лише навчальні заняття, що були фактично проведені за безпосередньою участю здобувачів освіти. Водночас, якщо виконання освітніх програм здійснюється із використанням технологій дистанційного навчання, за рішенням закладу освіти на відповідній сторінці навчального предмета у класному журналі може зазначатися: тематика навчального матеріалу, домашніх завдань, в також форми роботи (дистанційні онлайн-консультації, відео-уроки, скайп-конференції, тестування тощо).

При здійсненні дистанційного навчання вчителям необхідно зазначати у класному журналі режим проведення (синхронний, асинхронний) конкретного навчального заняття.

Відмітка про відсутність учня може робитися лише під час навчального заняття в синхронному режимі. Проведення всіх навчальних занять незалежно від режиму проведення датується відповідно до календарно-тематичного планування.

Під час освітнього процесу із використання технологій дистанційного навчання може здійснюватися оцінювання результатів навчання здобувачів освіти, що наразі фіксуватимуться вчителем (у зручний для нього спосіб), а у подальшому будуть занесені до відповідних сторінок класного журналу. Якщо технічні можливості не дозволяють провести оцінювання навчальних досягнень учнів дистанційно, відтермінувати його проведення до завершення епідеміологічної ситуації.

Навчальні досягнення кожної дитини можуть бути доступними лише для її батьків або законних представників.

Організація освітнього процесу має забезпечувати регулярну та змістовну взаємодію суб'єктів дистанційного навчання. Не менше 30 % навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти, має бути організовано в синхронному режимі.

 Заклад освіти має забезпечити регулярне відстеження результатів навчання учнів, а також надання їм підтримки в освітньому процесі.

Педагогічні працівники, які організовують дистанційне навчання, мають підвищувати свою кваліфікацію щодо використання цифрових технологій в освітньому процесі.

Механізм моніторингу та контролю якості дистанційного навчання включає відстеження регулярності синхронної взаємодії, формування в учнів навичок самоконтролю, способи забезпечення академічної доброчесності в умовах віддаленості учасників дистанційного навчання, різні методи вивчення думки учасників освітнього процесу щодо недоліків і труднощів у навчанні, визначення потреби у навчанні педагогічних працівників та організацію відповідного навчання (у тому числі взаємонавчання педагогічних працівників одного закладу освіти).

 

 Платформи дистанційного навчання, які використовуються в закладі освіти:
Платформа «Нові знання» (електронний журнал та електронний щоденник)
Онлайн-інструменти. які використовуються в закладі освіти:
власні  сайти/блоги педагогів, Google документи/таблиці/презентації для спільної роботи, Google Диск для надання доступу до навчальних матеріалів, YouTubeLearningappsGoogle Форми, Тести "На урок", Zoom.
 Для зв'язку з батьками та учнями: Групи Viber/Telegram/Facebook
 
 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар