Річний звіт про діяльність закладу освіти

Звіт директора Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Снігурівської міської ради Миколаївської області

про свою діяльність на посаді протягом 2020-2021 навчального року.

 

 

Ось і закінчився 2020-2021 навчальний рік, нам необхідно зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом навчального року.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувався Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

 

1. Загальна інформація про школу.

 

Снігурівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 є комунальною власністю Снігурівської міської ради Миколаївської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Снігурівської міської ради, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1964 року, земельна ділянка, яка належить школі має площу 1,9 га. У 2020-2021 навчальному році працювало 35 педагогічних працівників, з них 2 сумісники та 20 працівників з числа обслуговуючого персоналу. На початку навчального року кількість учнів становила 585 учнів у 22 класах, середня наповнюваність класів становить 26,6 учнів. Відповідно навантаження на одного педагога складає 17 учнів, на працівника обслуговуючого персоналу 29. Учні перших класів школи були охоплені групою продовженого дня, та харчуванням.

 

2. Кадрове забезпечення.

 

У 2020-2021 навчальному році штатними працівниками школа була забезпечена на 100%. Всі педагогічні працівники мають вищу освіту.

 

а) кваліфікаційні категорії:

- «Спеціаліст вищої категорії» - 19 ( + 2 сумісника)осіб;

- «Спеціаліст І категорії» - 7 осіб;

- «Спеціаліст ІІ категорії» - 5  осіб;

- «Спеціаліст» - 4 осіб.

 

б) педагогічні звання:

- «Старший вчитель» - 5  осіб.

- «Вчитель-методист» - 7 (+2сум.) осіб.

- Відмінник освіти України- 1 особа.

- «Заслужений вчитель» - 1 особа.

 

Відповідно до графіка вчителі школи підвищують свою професійну майстерність відвідуючи курси при МОІППО.

У 2020-2021 навчальному році атестувалися 11 педпрацівників Снігурівської ЗОШ І-ІІІст. №1.  За результатами атестації 2 - присвоєно кв. кат. «спеціаліст вищої категорії», 2 - присвоєно кв. кат. «спеціаліст першої категорії», 1 – відповідає раніше присвоєній кв. кат. «спеціаліст», 6 – відповідає раніше присвоєній кв.кат. «спеціаліст вищої категорії»,  3-відповідає раніше присвоєному званню «вчитель-методист».

Аналіз атестації педагогічних працівників за  8 років  вказує на такі результати:

Навчаль

ний

рік

Кіль

кість

прац.

спеціаліст

ІІ

кате

горія

І

кате

горія

Вища

кате

горія

Старший

учитель

Вчитель-

методист

2013/2014

39

8

8

3

20

11

5

2014/2015

39

6

8

5

20

12

5

2015/2016

32+4суміс

ники

3

5+1

7

17+3

7+1

6+2

2016/2017

31+3суміс

ники

5

5

4

17+3

7+1

6+2

2017/2018

34+2 сумісники

4

3

6

21+2

8

6+2

2018/2019

32+4

2+1+1(бак.)

5

8

17+2

5

7+2

2019/2020

35+3

3+1 (бак.)

5

7

19+2

5

7+2

2020/2021

35+2

3+1 (бак.)

4

6

21+2

5

7+2

 

У школі зменшується кількість вчителів кваліфікаційної категорії «спеціаліст» та «спеціаліст другої категорії». Збільшується кількість вчителів І категорії, спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії. У 2020-2021 н.р. якісний склад педагогічного колективу становить: спеціалісти – 10%, спеціалісти ІІ категорії – 10%, спеціалісти І категорії – 16%; спеціалісти вищої категорії – 62%, педагогів, які мають звання «старший учитель» - 13,8%, звання «вчитель-методист» - 25%.

Під час атестації педагоги Уткін І.І., Карташова З.Я., Овсянік Р.Ф., Романова Н.М., Заставенко Т.О., Луста Г.П., Лопатньова І.А. гідно презентували досвід своєї роботи на пролонгованих онлайн-зустрічах професійних спільнот педагогів Снігурівської ОТГ «Знайомтеся: мої педагогічні надбання» (лютий-березень 2021р.).

Всі вчителі школи дотримуються графіків проходження курсів підвищення кваліфікації на засадах вільного вибору форм навчання і місця. Аналіз кадрового складу свідчить про щорічне зростання фахової майстерності педпрацівників школи.

 

3. Методична робота.

 

У школі діє  система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі.  З 2016-2017 н.р. до 2020-2021 н.р. педколектив працював над науково-методичною проблемою «Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність учителя до формування компетентної особистості учня». Досвід роботи над науково-методичною проблемою закладу освіти описано у брошурі «Організація роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою закладу освіти», яку уклали директор школи Титаренко Д.В. та ЗДНВР Риженко Л.Г. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, районних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника з НВР), де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих груп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп’ютер, копіювальна техніка), тощо.

У школі працювали методичне об’єднання вчителів початкових класів, м/о вчителів-філологів, м/о вчителів точних наук, м/о вчителів суспільно-природничих дисциплін, м/о вчителів художньо-естетичного циклу, фізкультури і предмету ЗВ. Результативною була робота всіх методичних об’єднань та груп. Учителі провели показові уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи, зросла їх педагогічна майстерність. Рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками.

Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуються у навчально-виховному процесі також проектно-рефлексивні, модульні технології, технології продуктивного навчання.

Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. 6 вчителів–методистів нашої школи є керівниками районних методичних об’єднань вчителів предметників. На базі школи проходять заняття районної школи молодого вчителя «Нове імя» під час яких такі вчителі як Нартова С.М., Уткін І.І., Олійник О.Л., Заставенко Т.О., Карташова З.Я. діляться педагогічним досвідом  та проводять показові уроки для молодих вчителів району.

На базі школи учні міських шкіл мають можливість відвідувати міжшкільні факультативи з математики (вч. Карташова З.Я.), хімії (вч. Воробйова Н.О.), історії (вч. Нартова С.М.), відповідно до розкладу занять Центрального освітнього округу. Старшокласники нашої школи в позаурочний час залучені до навчання у факультативах інших міських шкіл з біології,  української та англійської мов.

 

Продовжується видавнича діяльність вчителів школи. Результати роботи з обдарованими учнями висвітлюються на сайті школи та місцевій газеті «Вісті Снігурівщини».

Більшість учителів школи мають сертифікати на публікацію на сайтах «Методичний портал», «Всеосвіта», «На Урок», на сайті МОІППО. 

 З метою забезпечення рівного доступу до якісної шкільної освіти учнів 5-11 класів на платформі для дистанційного та змішаного навчання «Всеукраїнська школа онлайн» зареєстровано 25 педагогів та 154 учні школи.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення освітнього процесу на належному рівні.

      У сучасному світі цифрових технологій запровадження максимального спрощення доступу громадян до всіх послуг та інформації через Інтернет та в електронному вигляді є необхідністю. Поступово альтернативою звичайним паперовим класним журналам та учнівським щоденникам у закладах загальної середньої освіти стають електронні журнали та щоденники. Саме тому адміністрація Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 02.03.2021р. взяла участь у Всеукраїнському вебінарі з питань впровадження електронних журналів та щоденників в освітній процес. До вебінару приєдналися учасники з Донецької, Харківської, Запорізької, Одеської, Миколаївської та Херсонської областей.

         До участі у вебінарі в якості спікера була запрошена заступник директора школи з навчально-виховної роботи Риженко Л.Г., яка повідомила, що з вересня 2020 року на інтернет-платформі «Nz.ua» («Нові знання») для користувачів електронних щоденників Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 доступні інформація про успішність учнів та розклад уроків учнів і вчителів.

        Такі нововведення є важливим елементом у покращенні якості освіти, а також для налагодження ефективної комунікації між учасниками освітнього процесу, зокрема між адміністрацією навчального закладу та батьками.

 

4. Навчальна діяльність учнів.

 

Протягом 2020-2021 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів, формування та розвиток учнівських компетентностей. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2020 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 60 учнів. У школі за індивідуальною формою навчання (педагогічний патронаж) за станом здоров’я (згідно рекомендації лікарів) навчається  5 учнів. 18 учнів 9-х класів охоплені екстернатною формою навчання. Проводиться їх річне оцінювання з предметів інваріантної складової робочого навчального плану.

Профільне навчання в 10 – 11-х класах за вибором учнів та батьків згідно з рішенням педагогічної ради (протокол № 1 від 30.08.2020р.)  та ради  школи (протокол № 4 від 30.08.2020р.) здійснюється шляхом диференціації навчального процесу.

 

Клас

Напрям

Профіль

10

суспільно-гуманітарний

історичний

10

Природничо-математичний

математичний

11

Природничо-математичний

математичний

11

суспільно-гуманітарний

історичний

     

Робочий навчальний план Снігурівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Снігурівської  районної ради Миколаївської області на 2020-2021 навчальний рік розроблений на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», чинних Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Концепції профільного навчання в старшій школі .

Години варіативної складової навчального плану розподілено  відповідно до типу навчального закладу,  запитів учнів та батьків, якісного складу педагогічних кадрів, навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення. Викладання курсів, факультативів варіативної складової здійснюється  у групах, сформованих із учнів одного  класу.

При розподілі годин варіативної складової робочого навчального плану враховано, що гранично допустиме навантаження вираховується на одного учня, а уроки фізичної культури не враховуються при визначенні цього показника.

Гранично допустиме навчальне навантаження учнів встановлено відповідно до вимог Закону України «Про загальну середню освіту» з урахуванням санітарно-гігієнічних норм.

Поділ класів при вивченні окремих предметів здійснюється згідно з чинними нормативами (наказ Міністерства освіти і науки від 20.02.2002 № 128) і передбачає поділ на  групи.

 

Клас

 

Кількість учнів

Предмети

 

Інформатика (на пропорційній основі)

Технології

 

(на гендерній основі)

Англійська мова

(на пропорційній основі)

1-А

30

 

 

2 групи

1-Б

30

 

 

2 групи

2-А

32

2 групи

 

2 групи

2-Б

32

2 групи

 

2 групи

3-А

32

2 групи

 

2 групи

3-Б

32

2 групи

 

2 групи

4-А

31

2 групи

 

2 групи

4-Б

31

2 групи

 

2 групи

6-А

28

2 групи

2 групи

2 групи

7-А

30

2 групи

2 групи

2 групи

7-Б

30

2 групи

2 групи

2 групи

8-А

 

30

2групи

              2 групи

2групи

8-Б

29

2групи

              2 групи

2групи

 

 

          У 2020-2021н. р. продовжували роботу над науково-дослідницькими роботами в  МАН учні  10-х кл. Коротка В., Козак А., Коломойцев К., Хапаль С. під керівництвом вчителів Лук’яненко О.В., Воробйової Н.О., Нартової С.М., Карташової З.Я.

         Учень 4-А кл. Шевченко П. посів І місце в районному та обласному етапах конкурсу з комп’ютерної графіки «Пролісок» у номінації (кер. вчитель інформатики Шевченко К.С.).

5. Зовнішнє незалежне оцінювання.

 

 Традиційно в Україні йде впровадження процесу зовнішнього незалежного оцінювання учасників вступної кампанії у ЗВО, в поточному році  34 учні 11-х класів  зареєструвались для проходження ЗНО- 2021. Для одинадцятикласників Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та їх батьків проводилися двічі батьківські збори та ZOOM-конференція щодо реєстрації для участі в ЗНО-2021. Цьогорічні учасники тестування, їхні батьки отримали інформацію, які обов’язкові предмети ДПА, як зареєструватися для участі в ЗНО і в які терміни, на що варто звернути увагу під час реєстрації кожній категорії учасників.

 

6. Виховна та позакласна робота.

У 2020-2021 н.р. педагогічний колектив Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1  спрямовував свою діяльність  у виховній роботі з учнями виходячи з концептуальних засад та принципів «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України». У школі приділяється увага формуванню у дітей патріотичних та громадянських якостей, розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залученню їх до різноманітної діяльності за інтересами. Усі класні керівники на початку навчального року склали психолого-педагогічні характеристики класу, було сформульовано чіткі цілі та завдання виховання. Планування роботи ведеться за вісьмома напрямками:

-         Ціннісне ставлення до себе;

-         Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;

-         Ціннісне ставлення до праці;

-         Ціннісне ставлення до природи;

-         Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;

-         Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

-         Індивідуальна робота учнями;

-         Робота з батьками.

    До планів роботи з учнівськими  колективами класні керівники включають і організацію та участь дітей у загальношкільних справах, заходах районного та обласного рівнів.

   Усі класні керівники працюють над завданням  об’єднати учнів довкола спільної цінності – територіальної цілісності держави, згуртованості суспільства, розвивають вміння розв’язувати проблеми шляхом діалогу, виховують в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю. Протягом навчального року учнівський та педагогічний колективи плідно співпрацювали з районним краєзнавчим музеєм та районною бібліотекою для дітей. До визначних дат протягом навчального року було проведено загальношкільні тематичні лінійки.

      Цікаву та повчальну інформацію для проведення олімпійських уроків, різноманітні змагання підготували  до тижня фізичної культури і спорту класні керівники,  вчителі фізичної культури. З метою залучення учнівської молоді до ведення здорового способу життя, вивчення правил безпечної поведінки, охорони життя та здоров’я дітей було проведено лінійки до Всесвітнього дня порозуміння з ВІЛ-інфікованими,  до Дня визволення України ,  Днів пам’яті жертв голодоморів та політичних репресій, покладали квіти до пам’ятників та брали участь у тематичних заходах.

   Класоводи 1-4 класів приділяють на виховних заходах велику увагу питанням культури поведінки, спілкування, зовнішнього вигляду, охорони життя і здоров’я учнів. Вони дбають про те, щоб класні приміщення були затишними, а мікроклімат у колективі – родинним. Учні початкової школи беруть активну участь у шкільному та районному етапах всеукраїнських конкурсів «Український сувенір» та «Новорічна композиція». 

         Виховна робота з учнями 5-9 класів планувалася згідно з вимогами «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів». Класні керівники 5-9 класів провели з учнями такі заходи: «Олімпійські уроки», бесіди з профілактики насильства в учнівському середовищі у рамках акції «16 днів проти насильства». Класні керівники 5 – 9 класів докладають багато зусиль, щоб виховати справжніх громадян України, обізнаних зі своїми правами та обов’язками, з культурою та традиціями інших народів, що проживають в Україні, працюють над розвитком творчих здібностей учнів, виховують навички толерантного спілкування, необхідність ведення здорового способу життя.

    Виховна робота з учнями 10 – 11 класів планувалася з урахуванням вимог «Моделі випускника Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1», яка передбачає виховання культурної, моральної, соціальної, інтелектуально та творчо розвиненої особистості, яка підготовлена до самовизначення та самореалізації в основних сферах життєдіяльності в інформаційному суспільстві. У школі діє Рада старшокласників (Президент – учень 11 класу Рудюк Владислав), яка складається з шести секторів («Знання» Буднік Ілона, Бліхар Дмитро, Красюк Катерина, «Дозвілля»  Брус Єлизавета, Косєй Дарина, Кащук Анастасія, Каліченко Юлія, «Шефської допомоги та милосердя» Хапаль Софія, Кісельова Діана, Гусарова Дар’я,  Старейко Оксана, «Інформації та преси» Гуць Вікторія, Чура Даниїл, Онищенко Анастасія, Мільковська Анна, «Дисципліни і порядку»,  Сьомка Тетяна, Кутова Вікторія, Новіков Сергій, Русалова Олександра, «Гарт» Середа Віталій,Дмитріва Вікторія, Коротка Вікторія.     Спільно з Радою старшокласників у школі було проведено такі заходи: тиждень фізичної культури і спорту, День Учителя, загальношкільний осінній ярмарок, акції «Милосердя» та День Святого Миколая, новорічні свята. Члени Ради старшокласників беруть участь у рейдах перевірки шкільної форми, «Про що розповів портфель» та відвідування учнями школи. Учні беруть активну участь у міських заходах для лідерів учнівського самоврядування. У жовтень 2020 року  Коротка Вікторія, учениця (10-Б класу) була учасницею обласних зборів лідерів учнівського самоврядування у м. Миколаєві.             Шкільна Рада старшокласників бере участь у реалізації заходів Всеукраїнської екологічної ініціативи  та обласного проекту «Зробимо Україну чистою» та патріотичному проекті «З Україною в серці». Звичними для учнів школи стали такі заходи як робота по озелененню та благоустрою пришкільної території (вересень-листопад, березень), участь в акції «Школа наш другий дім», операція «Чистий клас» (щочетверга), конкурси малюнків «Увага! Діти на дорозі!», «Безпечне користування газом у побуті», «Пожежна безпека», «Збережемо електроенергію»,» Я маю право», «Кожна дитина має право».

    Традиційно учні школи є учасниками та переможцями районних та обласних заходів (таблиця №1 ).

Клас

Прізвище, ім’я учня

Назва заходу, місце проведення, рівень

Досягнення

Керівник

11-А

Власюк Олеся

Таврійський збір «Соснова Січ-2021»

м. Каховка

Каховське козаче товариство

Обласний рівень

Курінь «Гарячі перці» ІІ місце у конкурсі художньої самодіяльності проведеної у таборі «Соснова Січ-2021»

Отаман Каховського козачого товариства Глущенко О.А. (грамота)

Керівник гуртка «Юні скаути» Пацкань О.М.

11-А

Бойко Наталія

11-А

Нижник Максим

11-А

Кащук Анастасія

11-А

Сайченко Ілля

10-А

Одарченко Євгеній

Обласний конкурс літературної творчості «Я– патріот»

І місце

Одарченко С.Є.

ІІІ місце

Одарченко С.Є.

Обласний конкурс читців- декламаторів «Поетична пристань»

8-А

Косєй Катерина

І місце

Одарченко С.Є.

10 -А

Одарченко Євгеній

ХХ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості « Об єднаймося брати мої»

ІІІ місце

Одарченко С.Є.

10-А

Косєй Дарина

Конкурс учнівської сатири та гумору   « Сміхослов»

ІІІ місце

Одарченко С.Є.

7-А

Варфоломеєв Олександр

Обласний конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва « Знай і люби свій край»

ІІ місце

 Лопатньова І.А.

2-А

Васюніна Ємілія

Обласний конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва « Знай і люби свій край»

ІІ місце

Олійник О.Л.

1-А

Геєва Крістіна

Обласний конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва « Знай і люби свій край»

ІІІ місце

Заставенко Т.О.

10-А

Титаренко Дмитро

Обласна фото - виставка « Ми - українці

І місце

Титаренко О.А.

11-Б

Чура Даниїл

Обласна фото - виставка « Ми - українці

І місце

Чура Є.А.

10-Б

Коротка Вікторія

Обласний конкурс «Лідер-року»

участь

Чура Є.А.

4-А

Сазонова Катерина

Обласний конкурс «Зоологічна галерея»

ІІ місце

Дзюра К.М.

4-А

Гергель Михайло

Обласний конкурс «Зоологічна галерея»

ІІІ місце

Дзюра К.М.

4-А

Кубара Вероніка

Обласний конкурс «Зоологічна галерея»

ІІ місце

Дзюра К.М.

4-А

Луцька Маргарита

Обласний конкурс «Зоологічна галерея»

ІІ місце

Дзюра К.М.

     У школі діє фізкультурно-оздоровчий клуб «Крок до здоров’я» як первинна організація спортивної спілки учнівської молоді. Метою діяльності клубу є створення оптимальних умов для регулярних занять фізичною культурою та спортом учителів, школярів батьків, змістовного дозвілля та відпочинку засобами фізичної культури і спорту. Робота спортивного клубу планується відповідно до річного плану роботи школи.

    Учні школи брали участь у районних заходах зі спортивно-масової роботи: зональних змаганнях з футболу серед учнів ЗОШ, районних спортивних змаганнях з легкої атлетики, міському турнірі з баскетболу, присвяченому пам’яті Іди Лауди, змаганнях з міні-футболу, районних змаганнях з тенісу та шахів.  

   Різноманітним та цікавим було життя школи протягом 2020-2021 н.р.. Живий інтерес в учнів  викликали такі загальношкільні виховні заходи: виставки «Мої літні захоплення», спортивне свято «Золота осінь», змагання «Олімпійське лелеченя», «Веселі старти», осінній ярмарок, вистава до Дня Святого Миколая, новорічні свята, свято «Коханій, Жінці. Мамі», конкурс «Ідеальна пара школи».

    На постійному контролі у адміністрації школи та класних керівників знаходиться робота з важковиховуваними учнями та учнями з сімей, де батьки не створили належних умов для навчання, розвитку та виховання дітей. Ведеться контроль за відвідуванням школи учнями, які стоять на шкільному обліку. Такі сім’ї відвідувалися класними керівниками, шкільним психологом та службою у справах дітей з метою контролю за станом навчання та виховання дітей, ознайомлення з матеріально-побутовими умовами.

     Для співпраці з батьківською громадськістю у школі діє Рада школи. Рада школи є найвищим колективним органом самоврядування у навчальному закладі. Її рішення обов’язкові для адміністрації, учнів, вчителів, батьків.

      Заступники директора відвідують за потребою батьківські збори у класах, викликають батьків до школи для індивідуальних бесід. У окремих випадках комісія  у складі заступника директора, класного керівника, психолога, представника батьківського комітету відвідувала проблемну родину, складався акт відвідування. На співбесіду до школи з питань корекції поведінки учнів запрошувалися батьки дітей з девіантною поведінкою Варданяна А. (7-Б клас). Батьків деяких учнів попереджено про адміністративну відповідальність за неналежний контроль за навчанням та вихованням дітей.   

        Батьки залучаються до навчально-виховного процесу шляхом участі у батьківських зборах, спільних творчих справах (озеленення пришкільної території, загальношкільні ярмарки, виховні заходи), зміцненні матеріально-технічної бази школи. Також батьки мають можливість брати участь в управлінні школою (Рада школи, батьківські комітети).

 

7. Соціальний захист.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. Двічі на рік (станом на 15.01.2021 р.) складаються списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

• сиріт і позбавлених батьківського піклування –5;

• інвалідів – 6;

• дітей, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС  – 1;

  Дітей, що прибули із зони АТО та дітей, батьки яких мобілізовані – 3;

• малозабезпечених - 19;

• багатодітних – 56.

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у таких заходах: відвідування лялькового театру та циркових вистав, участь у новорічних заходах з подарунками, благодійні подарунки до свят. Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей, сироти та діти позбавлені батьківського піклування, діти, що прибули із зони АТО та діти, батьки яких мобілізовані щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні. З опікунами дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування підтримується постійний зв'язок класних керівників, практичного психолога, адміністрації школи.

 

8. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.

 

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт де працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі центральної районної лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі ЦРЛ. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд відповідно до графіку. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок бюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи.

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст.22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням. Гаряче харчування 350 учнів 1-11 класів відбувається згідно графіку на 2-4 перервах у їдальні школи. Для вихованців групи продовженого дня організовані полуденки за рахунок батьківської плати.

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями ЦРЛ, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню житя і здоров’я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

 

9. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

 

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються високими показники травматизму дітей в побуті. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

 

10. Фінансово-господарська діяльність.

Будівля школи прийнята в експлуатацію 57 років тому. Але не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться відділом освіти Снігурівської міської ради. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам школи. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв.. Забезпечено на 100 відсотків медичним обладнанням та необхідними ліками медичний кабінет. Заклад забезпечений власним підготовленим медичним працівником та механіком, які здійснюють щоденні перед рейсові та після рейсові огляди. Школа має 2 нових комп’ютерних класи 12+1 та 10+1 вони всі підключені до швидкісного інтернету. Всі кабінети початкових класів та профільний кабінет математики, історії, біології, географії, хімії, української мови і літератури, кабінет обслуговуючої праці забезпечені сучасними дошками, та меблями. Школа має 7 інтерактивних комплекси та 1 мобільний. Які встановлені у предметних кабінетах математики, історії, біології, географії, хімії, третіх класів. В школі замінені всі вікна та двері запасних виходів, зроблено оздоблення зовнішнього фасаду будівлі та капітальний ремонт внутрішнього. В кабінетах перших класів зроблено капітальний ремонт, замінені всі меблі, технічні засоби навчання та дидактичні матеріали. Впорядковано спортивний майданчик та пришкільну територію. Батьками перших класів придбано 60 комплектів посуду для їдальні. Школа забезпечена дезінфікуючими засобами в повному об’ємі.

Інформація

про придбання матеріалів та проведення ремонтних робіт

в Снігурівській ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 у 2020 році

Матеріали та проведення ремонтних робіт

Кількість

Джерела фінансування

Районний бюджет

Обласний бюджет

Спонсорські

Батьківські

Ігровий набір для 1-х класів

2

1503 грн.

1122 грн.

 

 

 

Дидактичні матеріали для 3-х класів

 

29780 грн.

 

 

 

Дидактичні матеріали для інклюзивного класу

 

9360 грн.

 

 

 

Парти+стільці для 1-х класів

60

78000 грн.

 

 

 

Подарункові набори для 1-х класів

60

 

 

7592 грн.

 

Комп’ютерне обладнання  для 1-х класів

2

47623 грн..

 

 

 

Дез. засоби

 

1632 грн.

31200 грн.

1804 грн.

 

Безконтактний термометр

1

1350 грн.

 

 

 

Комп’ютерний клас

10+1

 

105124 грн.

 

 

Комплект акустичної системи

 

 

49723 грн.

 

 

Фабрика друку

 

 

9910 грн.

 

 

Ноутбук

 

 

9633 грн.

 

 

Інтерактивний комплекс для кабінету інформатики

 

 

44525 грн.

 

 

Комплект дидактичних матеріалів для кабінету фізики

 

12435 грн.

 

 

 

Комплект дидактичних матеріалів для кабінету хімії

 

7565 грн.

 

 

 

Фарба для поточного ремонту

90 кг.

4108 грн.

 

 

 

Шифер, цвяхи

 

2130 грн.

 

 

 

Батьківська благодійна допомога для школи

 

 

 

 

15540 грн.

Батьківська благодійна допомога для класів

 

 

 

 

14000 грн.

Посуд для шкільної їдальні

60

 

 

 

3000 грн.

Ремонт шкільного автобуса

 

6500 грн.

 

1000 грн.

 

 

За батьківські кошти здійснюється ремонт шкільної оргтехніки, поточні ремонти коридорів школи, закупівля миючих засобів для харчоблоку та внутрішніх туалетів. За рахунок благодійних коштів батьків здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року. Працівниками централізованої бухгалтерії відділу освіти Снігурівської міської ради планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними стендами, активно проводиться робота по озелененню території школи. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Фарбується огорожа, спортивний майданчик, біляться бордюри, дерева, зовнішній туалет. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.

Хочу подякувати всім хто допомагав школі протягом навчального року, всім хто небайдужий особливо висловлюю подяку всім членам ради школи.

Влітку буде проведено ремонт спортивного залу, їдальні, туалетів, коридорів, шкільної майстерні та всіх місць загального користування.

 

11. Управлінська діяльність.

 

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, відділу освіти, сайтами обласного інституту післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами. 

Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і, в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників, тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідно їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників. В роботі користуюсь правилом не «Роби, як я кажу», а «Роби, як я роблю».

 

1 коментар:

  1. Хороші статті, Ви чули про пана Бенджаміна, електронна пошта: 247officedept@gmail.com - Контакт WhatsApp: + 1-9893943740 - хто працює з фінансовою службою, вони видають мені позику в розмірі 95 000,00 доларів для запуску мого бізнесу, і я плачу їм щороку ось уже два роки, а у мене ще 2 роки, хоча мені подобається працювати з ними, оскільки вони є справжніми позикодавцями, які можуть дати вам будь-яку позику.

    ВідповістиВидалити